Zdjęcie miesiąca

Kanarki - Wortal Jacky & Mark
Listopad 17, 2018, 02:30:29 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności: Tutaj poznasz wszystko o kanarkach i ptakach egzotycznych.
   
  Strona główna Pomoc Linki Zaloguj się Rejestracja  

Nasz serwis używa plików cookies do prawidłowego działania strony. Korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dla plików cookies oznacza, że będą one zapisywane w pamięci urządzenia. Ustawienia te można zmieniać w przeglądarce internetowej. Więcej informacji udostępniamy w naszej Polityce prywatności.

Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: DLACZEGO WYSTAWIACIE NA OMP?  (Przeczytany 3875 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
RNA07TE
Uczeń2
Użytkownik
**
Offline Offline

Tytuły: Hodowca Roku 2013 i 2015
Wiadomości: 934



« : Październik 04, 2017, 10:51:15 »

Jestem bardzo ciekawy jakie sa Wasze powody uczestnictwa na OMP?
« Ostatnia zmiana: Październik 04, 2017, 11:12:20 wysłane przez RNA07TE » Zapisane

wloczykij
master of puppets
Uczeń2
Aktywny użytkownik
**
Offline Offline

Górny Śląsk
Wiadomości: 1 676


« Odpowiedz #1 : Październik 04, 2017, 11:00:06 »

Dla pieniędzy. Kanarek hodowcy z wystawy idzie za stówę, a innego za sześć dych.
Zapisane


dumny i blady hodowca harceńskich,szlachetnych turkotów
RNA07TE
Uczeń2
Użytkownik
**
Offline Offline

Tytuły: Hodowca Roku 2013 i 2015
Wiadomości: 934



« Odpowiedz #2 : Październik 04, 2017, 11:01:54 »

Piekna odpiwiedz. Takich sie wlasnie spodziewam.

Poczekam na podsumowanie.
Zapisane

wloczykij
master of puppets
Uczeń2
Aktywny użytkownik
**
Offline Offline

Górny Śląsk
Wiadomości: 1 676


« Odpowiedz #3 : Październik 04, 2017, 11:32:57 »

To oczywiście sarkazm.
Słyszałem chłopa,co jak patrzy na ptaki to widzi pijondze.Takie setki mu skaczo.
Ja to mam w dupie.Dla mnie liczy się sport,praca z ptakiem i czysta rywalizacja.Nie muszę wygrywać,ale lubię te emocje.Dołożyłbym jeszcze bukmacherkę,żeby sobie troszkę bardziej "dogrzać"...
Wszystkie ambicje w tym temacie mam zaspokojone,bo pucharek już mam... drugiego mieć nie muszę.
Niestety...są tacy,co za pieniądze są w stanie się skur...ć. Biedni oni,brawo ja.
Zapisane


dumny i blady hodowca harceńskich,szlachetnych turkotów
DarekF
Uczeń3
Aktywny użytkownik
***
Offline Offline

Katowice/Manchester.
Wiadomości: 1 094



WWW
« Odpowiedz #4 : Październik 05, 2017, 09:24:46 »

jak mówi SŁAWOMIR - czuć piniądz  Duży uśmiech



a tak na poważnie, to spora ilość hodowców wystawia aby mieć kasę. Oczywiście dobrze jest sprzedać co nie co ale handlarzy nie brakuje. Niektórzy czekają tylko na ten moment aby zamienić ptasiora w $$$

każdy robi co uzna za słuszne ale uczestniczenie w konkursach to przede wszystkich pokaz swojego dorobku hodowlanego, a sprzedać ptaki można w wielu miejscach, tylko że jak sprzedaje się ptaki na konkursach to zwiedzający którzy chcą kupić ptaki patrzą na to tak że to ptaki kupione od profesjonalnego hodowcy a nie od kolesia z internetu.
Zapisane


I.G.B.A. - F076 | PZHKiPE o/Częstochowa - F007

Strona PZHKIPE o/Częstochowa  -   www.pzhkipeczestochowa.pl

Serwis ogłoszeniowy  -  www.ptasieoferty.pl

Grupa hodowców Glosterów  -  https://www.facebook.com/groups/286643908520878/
MateoHodowla
Uczeń1
Nowy użytkownik
*
Offline Offline

Sosnowiec / Będzin
Wiadomości: 73



« Odpowiedz #5 : Październik 09, 2017, 10:14:24 »

widze ze gwardia tutaj sie nie zmienia, ciagle hejty leca ; )
Zapisane


Mateusz Chudyka
CIH - C058
DarekF
Uczeń3
Aktywny użytkownik
***
Offline Offline

Katowice/Manchester.
Wiadomości: 1 094



WWW
« Odpowiedz #6 : Październik 09, 2017, 11:05:40 »

widze ze gwardia tutaj sie nie zmienia, ciagle hejty leca ; )

W tym temacie??? Hejt???
Zapisane


I.G.B.A. - F076 | PZHKiPE o/Częstochowa - F007

Strona PZHKIPE o/Częstochowa  -   www.pzhkipeczestochowa.pl

Serwis ogłoszeniowy  -  www.ptasieoferty.pl

Grupa hodowców Glosterów  -  https://www.facebook.com/groups/286643908520878/
RNA07TE
Uczeń2
Użytkownik
**
Offline Offline

Tytuły: Hodowca Roku 2013 i 2015
Wiadomości: 934



« Odpowiedz #7 : Grudzień 29, 2017, 11:33:51 »

Mistrzostwa juz za nami i trzeba podsumowac watek.
W tym roku OMP wygladalo bardzo ciekawie chociaz moje opinie zwiazane sa tylko z relacjami filmowywi i opiniami innych hodowcow ktore chcialbym podsomowac.
Miejac na uwadze ze wladze PFO organizowalo praktycznie dwa konkursy jednoczesnie OMP i wyjazd na mistrzostwa swiata impreza byla bardzo dobrze dopracowana. Co trzeba zauwazyc to trzeba. Widac gdzie chlopi nie mogli kobieta dala rade.
Przejdzmy do sedna watku. Jak pisaliscie wyzej jednym z motywow powtarzajacym sie byl aspekt ekonomiczny tzn. ptaki wystawione na OMP mozna bylo sprzedac drozej a i wygrana w konkursie podnosila poziom danej hodowli i co za tym idzie koszt reszty przychowku.
Sa i tacy ktorzy chca sie tylko pokazac a wygrana i ogolnie klasyfikacja go nie obchodzi a wazna jest konkurencja  i zdrowy duch walki i uczestnictwa.
Wiekszosc uwaza ze OMP to konkurs o najwyzszym poziomie w Polsce i samo uczestnictwo jest juz wielkim sukcesem a sama wygrana to szczyt marzen.
Mistrzostwa POLSKI.... byc mistrzem Polski...no to pewnie najwazniejszy powod.
Zapisane

yotan
Uczeń3
Aktywny użytkownik
***
Offline Offline

Solec Kujawski
Tytuły: Hodowca Roku 2014
Wiadomości: 1 984



WWW
« Odpowiedz #8 : Grudzień 30, 2017, 10:54:01 »

RNA07TE, co wg Ciebie zostało poprawione, co się pogorszyło i co należałoby poprawić w OMP?
Zapisane


RNA07TE
Uczeń2
Użytkownik
**
Offline Offline

Tytuły: Hodowca Roku 2013 i 2015
Wiadomości: 934



« Odpowiedz #9 : Grudzień 31, 2017, 01:31:48 »

Co ja moge napisac jak w domu siedzialem zamiast uczestniczyc.
Ale wydaje  sie ze grupa organizacyjna OMP i hodowcy ktorzy kolejny rok pomagali przy konkxursie zaczeli dzialac jak jeden organizm. Moze hodowcy zaczynaja sie rozumiec.
Kilka szczegolow jak wozki na klatki i kamizelki ("wladza") sprawilo ze bylo czuc powage. Podobalo mi sie ze podczas sedziowania nie byli obecni hodowcy tylko caly czas ta sama zamknieta grupa pomocnikow. Pozytwnie zapobieglo przeciekom wynikow a i sedziowie oceniali bezstresowo( i to moze byc wina ich pomylek).  Duży uśmiech
Niezapominajmy o nowych sponsorach. To przyciaga ludzi .
Niepodobalo mi sie kilka rzeczy.
Bezplatne wejscie dla publiki. To nie jest dobre rozwiazanie bo chociaz za symboliczne 2zl i juz moznaby kupic cos dla hodowcow jakis wyjazd oplacic.
Nie wiem co sie dzialo z ekspertami na OMP ale jeszcze tylu hodowcow narzekajacych i wytykajacych im bledy nie widzialem. Szkoda bo to jednak wypacza poziom konkursu. Mam nadzieje ze sie to poprawi.
Nie podobal mi sie ten okragly Pan co Ci caly czas cos podawl za plecami Pani Prezydent przy ceremoni rozdania medali,kurcze nie mogliscie inaczej tego rozwiazac.

Zapisane

yotan
Uczeń3
Aktywny użytkownik
***
Offline Offline

Solec Kujawski
Tytuły: Hodowca Roku 2014
Wiadomości: 1 984



WWW
« Odpowiedz #10 : Grudzień 31, 2017, 01:12:33 »

Dzięki za konstruktywne spostrzeżenia!!!
Cóż... hodowcy pomagający przy OMP są od kilku lat ci sami - więc może powoli to "władza" zaczyna rozumieć hihi
Co do oceny to główną przyczyną błędów była niewystarczająca ilość sędziów, przez co mieli do oceny za dużo ptaków - tak wg mnie. Ale co do narzakania to jest to przecież nasz sport narodowy, więc nawet jak będzie lepiej, to będzie słychać narzekania.
Z tym podawaniem to wyszło z niedopatrzenia - zapodział mi się lista laureatów i nie miałem z czego czytać... Więc podawał mi dyplomy Chichot
Zapisane


wloczykij
master of puppets
Uczeń2
Aktywny użytkownik
**
Offline Offline

Górny Śląsk
Wiadomości: 1 676


« Odpowiedz #11 : Styczeń 02, 2018, 08:53:10 »

Dzięki za konstruktywne spostrzeżenia!!!
To zdanie i
RNA07TE, co wg Ciebie zostało poprawione, co się pogorszyło i co należałoby poprawić w OMP?
to zdanie, strasznie mi się podobają w kontekście tego zdania:)
Co ja moge napisac jak w domu siedzialem zamiast uczestniczyc.

Mistrzostwo świata.Ale nieważne.
To jest ważne.
http://pfo.info.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=854:hms&catid=4:aktualnoci&Itemid=1
Tak trzymać.Tak to powinno wyglądać i tą drogą należy zmierzać.Gratuluję.
Zapisane


dumny i blady hodowca harceńskich,szlachetnych turkotów
Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Zdjęcie miesiąca

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2018, Simple Machines
Kanarki - Wortal Jacky & Mark
Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!