Zdjęcie miesiąca

Kanarki - Wortal Jacky & Mark
Grudnia 10, 2025, 03:09:40 *
Witamy, Go. Zaloguj si lub zarejestruj.

Zaloguj si podajc nazw uytkownika, haso i dugo sesji
Aktualnoci: Tutaj znajduje się kopalnia wiedzy o kanarkach i ptakach egzotycznych.

Strona gwna Pomoc Linki Zaloguj si Rejestracja  

Nasz serwis używa plików cookies do prawidłowego działania strony. Korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dla plików cookies oznacza, że będą one zapisywane w pamięci urządzenia. Ustawienia te można zmieniać w przeglądarce internetowej. Więcej informacji udostępniamy w naszej Polityce prywatności.

Strony: [1]   Do dou
  Drukuj  
Autor Wtek: Witam  (Przeczytany 2027 razy)
0 uytkownikw i 1 Go przeglda ten wtek.
Marian_P
Uczeń1
Nowy użytkownik
*

Janów Lubelski
Wiadomoci: 9

« : Wrzenia 10, 2009, 06:31:12 »

Jestem nowym użytkownikiem forum.Mam na imię Marian.Mieszkam w województwie Lubelskim.Kanarkami zajmuję się od czterech lat.Obecnie mam 16 sztuk w tym samca Glostera consort szeka, 6 sztuk kanarków harceńskich  5 czerwonych .Reszta to mieszańce.Acha mam 43 lata.Gorąco pozdrawiam wszystkich miłośników kanarków i ptaków egzotycznych oraz wszystkich zwierząt.

Michał94
Kanarki - Moja Pasja
Uczeń1
Nowy użytkownik
*

Kraków
Wiadomoci: 54

« Odpowiedz #1 : Wrzenia 10, 2009, 07:41:30 »

Witam Cię bardzo serdecznie w naszym ciągle rozrastającym się gronie forumowiczów... Posiadasz ładne stadko kanarków. Chciałbym się dowiedzieć jak jednocześnie hodujesz ptaki śpiewające i inne? Czy są może w innym pomieszczeniu? Pytam, ponieważ słyszałem, że kanarki ras śpiewających mogą w trakcie uczenia się załapać fałszywe nuty...

Pozdrawiam, Michał94

Hodowla kanarków, od 2007 roku...
Marian_P
Uczeń1
Nowy użytkownik
*

Janów Lubelski
Wiadomoci: 9

« Odpowiedz #2 : Wrzenia 10, 2009, 09:50:49 »