Zdjęcie miesiąca

Kanarki - Wortal Jacky & Mark
Styczeń 25, 2020, 07:24:10 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności: Tutaj znajduje się kopalnia wiedzy o kanarkach i ptakach egzotycznych.
   
  Strona główna Pomoc Linki Zaloguj się Rejestracja  

Nasz serwis używa plików cookies do prawidłowego działania strony. Korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dla plików cookies oznacza, że będą one zapisywane w pamięci urządzenia. Ustawienia te można zmieniać w przeglądarce internetowej. Więcej informacji udostępniamy w naszej Polityce prywatności.

Strony: [1]   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Czy dodatek witaminowy powoduje zmiane w kolorze kału?  (Przeczytany 1477 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
lilusia
Uczeń1
Nowy użytkownik
*
Offline Offline

Wiadomości: 18



« : Kwiecień 05, 2012, 08:17:30 »

dzis podalam mojemu  kanarkowi witaminy na pierzenie, zauwazyłam teraz że jego odchody zmienily barwe na kolor pomaranczowy. czy to wałsnie dodatek witaminowy spowodował zmianę w kolorze? a moze to jakas choroba? moj ptaszek aktualnie sie pierzy, ma apetyt, śpiewa ale jakos nie chce latac po mieszkaniu.
Zapisane

rafcio181
Gość
« Odpowiedz #1 : Kwiecień 06, 2012, 05:01:05 »

Pierwsze pytanie- czy Twój ptak się pierzy???
Jeśli tak, to ptak nie pownien śpiewać.
Drugie pytanko- czy jest to kanarek kształtny czy kolorowy?
Jeśli kanarek kolorowy to podajemy barwniki przy pierzeniu i są to barwniki zazwyczaj czerwone dla kanarka czerwonego. Wiadomo że nadmiar może spowodować uszczerbek na zdrowiu, kłopoty - chorobe. Kał wg mnie napewo zmieni kolor.
Pozdrawiam.
Zapisane

Strony: [1]   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Zdjęcie miesiąca

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2018, Simple Machines
Kanarki - Wortal Jacky & Mark
Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!