Zdjęcie miesiąca

Kanarki - Wortal Jacky & Mark
Grudnia 08, 2025, 07:43:37 *
Witamy, Go. Zaloguj si lub zarejestruj.

Zaloguj si podajc nazw uytkownika, haso i dugo sesji
Aktualnoci: Tutaj znajduje się kopalnia wiedzy o kanarkach i ptakach egzotycznych.

Strona gwna Pomoc Linki Zaloguj si Rejestracja  

Nasz serwis używa plików cookies do prawidłowego działania strony. Korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dla plików cookies oznacza, że będą one zapisywane w pamięci urządzenia. Ustawienia te można zmieniać w przeglądarce internetowej. Więcej informacji udostępniamy w naszej Polityce prywatności.

Strony: [1]   Do dou
  Drukuj  
Autor Wtek: Witajcie miłośnicy kanrków i innego egzotycznego ptactwa  (Przeczytany 2981 razy)
0 uytkownikw i 1 Go przeglda ten wtek.
Sonnerat
Uczeń1
Nowy użytkownik
*

Warszawa
Wiadomoci: 13

« : Kwietnia 07, 2012, 05:07:56 »

Mam na imię Michał, a hodowlą ptaków zajmuję się od wielu lat z okresami przerwy. Oczywiście moimi pierwszymi ptakami były kanarki, jak pamiętam pierwszym przedstawicielem tego rodzaju był żółty kanarek harceński podarowany mi przez mojego chrzestnego. Ptaszek był żółty i zakupiony w nieistniejącym już sklepie w Warszawie na ulicy Nowowiejskiej. Wtedy jeszcze niewiele widziałem o hodowli ptaków i w dobrej wierze dobrałem mu czerwoną samiczkę, ale to już inna historia. Przez wiele lat zajmowałem się hodowlą astryldów, papug i gołąbków egzotycznych, a w czasach studenckich miałem w domu około 30 papug i kilka ryżowców W tym też okresie będąc w Anglii zakupiłem samca mozambika i udało mi się uzyskać po nim pięknego bastarda z kolorową samicą. Moja praca w zoo w dziale ptaków trochę osłabiła moją pasję do trzymania ptaków w domu, no bo co za dużo, to niezdrowo. Jednak od dłuższego już czasu potrzeba ponownego trzymania ptaków zaczęła stawać się coraz większa. Parę lat temu udało mi się złapać na wolności półdzikiego bastarda po szczygle i tak się zaczęło. Mój wieloletni kolega Maciej skusił mnie na miniatury hiszpańskie