Zdjęcie miesiąca

Kanarki - Wortal Jacky & Mark
Lipiec 21, 2018, 11:40:35 *
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Aktualności: Tutaj poznasz wszystko o kanarkach i ptakach egzotycznych.
   
  Strona główna Pomoc Linki Zaloguj się Rejestracja  

Nasz serwis używa plików cookies do prawidłowego działania strony. Korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dla plików cookies oznacza, że będą one zapisywane w pamięci urządzenia. Ustawienia te można zmieniać w przeglądarce internetowej. Więcej informacji udostępniamy w naszej Polityce prywatności.

Strony: 1 2 3 [4] 5   Do dołu
  Drukuj  
Autor Wątek: Początek lęgów w listopadzie?  (Przeczytany 13070 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
yotan
Uczeń3
Aktywny użytkownik
***
Offline Offline

Solec Kujawski
Tytuły: Hodowca Roku 2014
Wiadomości: 1 981



WWW
« Odpowiedz #45 : Listopad 10, 2015, 05:44:15 »

przeważnie jeśli się nie podmieni jaj to młode wyklute jako ostatnie bardzo często giną. Obecnie samice kanarków przeważnie nie posiadają już takiego instynktu macierzyńskiego jak dawniej i karmią te młode które mają największą siłę przebicia czyli te które wykluły się szybciej.
Pewnie dlatego, że większość robi tak:
zawsze podmieniam jaja aby wykluły się w jednym czasie.
Mrugnięcie
Zapisane


maromak
Uczeń1
Nowy użytkownik
*
Offline Offline

Grudziądz
Wiadomości: 136


WWW
« Odpowiedz #46 : Listopad 10, 2015, 05:49:24 »

Bardzo możliwe ale teraz trudno byłoby cofnąć uwarunkowań wielu pokoleń hodowli.
Zapisane

ghotti
Uczeń1
Nowy użytkownik
*
Offline Offline

Wiadomości: 77


« Odpowiedz #47 : Listopad 10, 2015, 06:13:19 »

Czyli czwartego juz nie wyciagam tylko do niego dokladam poprzednie trzy a sztuczne wywalam?
Zapisane

JK
Uczeń1
Nowy użytkownik
*
Offline Offline

Czeczewo
Wiadomości: 161


« Odpowiedz #48 : Listopad 10, 2015, 07:06:53 »

Właśnie tak. Tylko nie "wywalaj" sztucznych jaj do kosza, bo przydadzą się w kolejnym lęgu - he he
Zapisane

ghotti
Uczeń1
Nowy użytkownik
*
Offline Offline

Wiadomości: 77


« Odpowiedz #49 : Listopad 10, 2015, 07:23:25 »

 Duży uśmiech
Zapisane

ghotti
Uczeń1
Nowy użytkownik
*
Offline Offline

Wiadomości: 77


« Odpowiedz #50 : Listopad 10, 2015, 10:15:22 »

Czy to normalne że samica ma dwa jajka w dnieździe i w dzień owszem siedzi na nich coraz wiecej,ale w nocy śpi normalnie razem z samcem na żerdzi?Dodam że zamieściłem  przy klatce delikatną diodę żeby samica w nocy widziała gniazdko. Czy to juz jakis niedobry objaw czy to się zmieni jak będzie miała wiecej jajek?
Zapisane

RNA07TE
Uczeń2
Użytkownik
**
Offline Offline

Tytuły: Hodowca Roku 2013 i 2015
Wiadomości: 934



« Odpowiedz #51 : Listopad 10, 2015, 10:32:10 »

Samice przewaznie zaczynaja wysiadywac po zlozeniu trzeciego lub czwartego jaja. Wiec jeszcze mozesz byc spokojny.
Mam nadzieje ze tej diody nie umiesciles przy gniezdzie bo taka zmiana moze odstraszyc samice.
Zapisane

ghotti
Uczeń1
Nowy użytkownik
*
Offline Offline

Wiadomości: 77


« Odpowiedz #52 : Listopad 10, 2015, 10:47:57 »

Nie dioda jest do góry nad klatka,ale po tej stronie gdzie jest gniazdo.Światlo pada w dol obok klatki.Mam nadzieje ze sie nie boi...Zobacze jutro jak bedzie miala juz trzy jajka.
Zapisane

LaKi
Uczeń2
Użytkownik
**
Offline Offline

Wiadomości: 539


« Odpowiedz #53 : Listopad 10, 2015, 11:04:10 »

A dlaczego podmieniasz?


Yotan w sobotę wieczorem byłem jednego wielkiego maniaka zeberkowego Uśmiech i on podmieniał jajka zeberkom Uśmiech

W budkach było po 8 jaj (łączył jaja od 2 par). Może dlatego że te zeberki nie kosztowały 10 zł czy nawet 10 euro Mrugnięcie
Zapisane

wloczykij
master of puppets
Uczeń2
Aktywny użytkownik
**
Offline Offline

Górny Śląsk
Wiadomości: 1 667


« Odpowiedz #54 : Listopad 10, 2015, 11:16:41 »

Czy to normalne że samica ma dwa jajka w dnieździe i w dzień owszem siedzi na nich coraz wiecej,ale w nocy śpi normalnie razem z samcem na żerdzi?Dodam że zamieściłem  przy klatce delikatną diodę żeby samica w nocy widziała gniazdko. Czy to juz jakis niedobry objaw czy to się zmieni jak będzie miała wiecej jajek?

Ocho,wysiadujesz  Mrugnięcie Teraz beda nerwy(niepotrzebne).Zazdroszcze Ci emocji.
Zapisane


dumny i blady hodowca harceńskich,szlachetnych turkotów
yotan
Uczeń3
Aktywny użytkownik
***
Offline Offline

Solec Kujawski
Tytuły: Hodowca Roku 2014
Wiadomości: 1 981



WWW
« Odpowiedz #55 : Listopad 11, 2015, 12:45:17 »

Liczy zapewne, że wszystkie 8 młodych się wykluje... Tylko jakie one będą? Duże?
Zapisane


ghotti
Uczeń1
Nowy użytkownik
*
Offline Offline

Wiadomości: 77


« Odpowiedz #56 : Listopad 11, 2015, 09:05:31 »

Zaczynam sie denerwowac, samica ma juz trzy jajka (narazie sztuczne) i pieknie siedzi na nich caly dzien z krociutkimi przerwami na posilki ale w miedzyczasie samiec pilnie sie nia opiekuje i ja dokarmia, niestety zbliza sie wieczor i samica wychodzi z gniazda i nie chce tam wrocic, male swiatelko a nawet duze nienpomaga poprostu nie ma wogole checi tam wejsc. Czy mge kiec problem???
Zapisane

yotan
Uczeń3
Aktywny użytkownik
***
Offline Offline

Solec Kujawski
Tytuły: Hodowca Roku 2014
Wiadomości: 1 981



WWW
« Odpowiedz #57 : Listopad 11, 2015, 09:26:03 »

Tak: zaśnięciem Duży uśmiech
Zapisane


yotan
Uczeń3
Aktywny użytkownik
***
Offline Offline

Solec Kujawski
Tytuły: Hodowca Roku 2014
Wiadomości: 1 981



WWW
« Odpowiedz #58 : Listopad 11, 2015, 09:27:14 »

z zaśnięciem!
Zapisane


ghotti
Uczeń1
Nowy użytkownik
*
Offline Offline

Wiadomości: 77


« Odpowiedz #59 : Listopad 11, 2015, 09:49:26 »

Malo uspokajajaca odpowiedz... Smutny
Zapisane

Strony: 1 2 3 [4] 5   Do góry
  Drukuj  
 
Skocz do:  

Zdjęcie miesiąca

Działa na MySQL Działa na PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2018, Simple Machines
Kanarki - Wortal Jacky & Mark
Prawidłowy XHTML 1.0! Prawidłowy CSS!